Dagarna som varit

Har jag arbetat kväll. Vet inte varför de tror att jag vill börja vid 13-tiden och sluta vid 21tiden.  Det har aldrig varit ett önskemål i från min sida. För det första så är det helt fel tid, sen så är det väldigt korta pass, jag vill arbeta 8 timmar eller mer!
Min dag i dag har i alla fall varit rätt så toppen! Vakna i lugn och ro, en, pga vädret, kort promenad med Whoopi, och sedan bil till Åkersberga, shoppa och vidare till Linnea och världens 8 underverk, Morgan! Enligt mamma Linnea så tycker Morgan att det är skönt med någon som inte luktar mat, men jag väljer att se det som att han trivs väldigt bra hos bonus Monica! Han somnade och sov så sött hos mig hela tiden som jag var hos honom!          
Väl hemma på Ön så vattnade jag växthuset och så planterade jag ut Dahliorna, det blev 5 st stycken totalt. Perfekt mellan alla lejongap och Sommarastern. Hos Min Moster Karin och morbror Conny hade jag fått Daglilja och Astilbe. Kommer kort på hur det ser ut hos mig i morgon! Nu så delar Calle och jag på några flaskor vin och diskukterar hur tomten ska se ut!
Ha det!                                                                    

Kommentarer