Frustration

Känner ni någonsin sådan frustration över något så att ni bara vill ha sönder något?
Jag gör det, och just nu så är det datorn som ligger värst till när det gäller att ha sönder något och det är lite synd, för det är inte datorns fel att jag blir frustrerad när jag inte får till sidlayouten när jag skriver inlägg i bloggen. Bilderna hamnar inte där jag vill att de ska hamna, än mindre så hamnar texten rätt. Funderar på att lära mig HTML-programmering så jag slipper använda mig av redan färdiga, värdelösa program.
Jag läser andra bloggar och tycker att de har snygg layout och att de får till sina inlägg bra, men för mig, icke sa Nicke!
Det är synd att tiden är så otillräcklig så man inte hinner med sina vänner som kanske skulle kunna lära en ett och annat om att få till snygga inlägg!

Kommentarer