Storfrämmande

I går så hade vi besök av världens just nu viktigaste person; Morgan. Självklart så hade han två andra viktiga personer med sig, mamma Linnea och pappa Mika. Han var inte på sitt bästa humör, men en del ljusglimtar bjöd han på. B la så är jag övertygad om att han är ett geni och redan har börjat tala, för jag hörde honom säga AJ. Morgan verkar sköta sig väldigt bra, hittills så har han sovit på nätterna och skrikit på dagarna, snacka om tur som en tokig!
Morfar Calle lyckades ge Linnea och Mika åtminstone ett matnyttigt tips om hur man lugnar ett skrikande barn; kudde i knät, barn på magen på kudden, klappa rumpan och skaka benen och vips så var han tyst!

Kommentarer

  1. Vad mysigt, han ser jättego ut :) Kram

    SvaraRadera
  2. Jättemysig! Tycker lite synd om Linnea, jag kan tänka mig fler än jag som kommer att bara helt apropå ha vägarna förbi!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar