På landet i buss helt själv

Och då fortsätter jag att fotografera djur och andra trevliga saker.  Kalven Kalle och Mamma Mu fick vara med igen. Sen hittade jag en ny hage med kalvar och en var snäll att titta på mig när jag körde förbi så jag var tvungen att fota.











På vägen tillbaka hem så hittade jag en hästhage! Var kom den ifrån? Jag har kört samma väg många gånger den sista månaden och aldrig sett hästarna, fina var de i alla fall och en var snäll och tittade rakt in i kameran, det tackar vi för!





Som de som har kollat på mina bilder vet, så har jag en båt på tomten som jag ska odla i. Längst den här linjen som jag kört, så har jag hittat ett lite mer annorlunda sätt att använda båtar för odling. Bilden blev inte så skarp, eller rättare sagt, skärpan hamnade på björken i förgrunden, så man ser inte aktern så tydligt som jag skulle vilja.
Jag har oxå hittat en härligt gul ros som jag vill ha som tomtavskiljare.












Om någon känner igen den gula rosen och vet vad den heter så blir jag jätteglad om ni delar med er av den kunskapen!

Kommentarer