Vägen till jobbet

Är lång, jättelång och längre blir den eftersom jag måste passa färjan. Tidigt på morgnarna så går det inte så många färjor heller. Första går klockan 4, den andra 5 och sedan går de var 20 min fram till klockan 0920.
Om jag börjar att arbeta klockan 0608, och det tar en dryg timme att åka till Märsta och så ska jag åka till mina föräldrar för att lämna Whoopi, det är 15 min extra resväg, så måste jag åka med 4-färjan, för annars är jag ca 10 min sen till jobbet.

Nu låter det som om jag gnäller en himla massa, men det är inte bara gnäll, för jag har själv valt att bo där jag bor och så har jag ungefär världens vackraste resväg och det allra vackraste är vattnet så här har ni några fina bilder ifrån min resväg!
































Om ni tycker att bilderna är för små, dubbelklicka så blir de större!

Kommentarer