Veckans Matlådor

När jag kommit på att jag gillar något, så kan det bli väldigt mycket av just den varan och nu är min besatthet Aubergine! Så gott så att jag hade det i matlådan 3 dagar den här veckan.


Måndag

På tisdagen hade jag ingen matlåda, fick handla på dyrCoop vid Upplands Väsby station. Eftersom de har så dåligt sortiment så blev det inte roligare än så här.

Tisdag

På tisdagen, efter arbetet så han jag svänga förbi BraCoop i Märsta, så på onsdagen och torsdagen så hade jag åter igen god mat med mig.

Onsdag

Torsdag

Orkade inte handla något till fredagens matlåda, men jag löste det genom att beställa en "MonicaTallrik" av BBBD, Bästa Berit Bergqvist Dehlin, hon fixar smörgåsar, frukostar och annat åt oss på Märsta Depån. En "MonicaTallrirk" består av någon skiva skinka, någon skiva ost, ett eller två ägg med majjo på och så grönsaker. Det är toppen och man blir mätt så att man står sig länge. Glömde tyvärr bort att ta kort.



Kommentarer