Söndag Morgon....

...och vad hittar man väl då?
Jo, familjen Råodjur, smaskandes på, ja vad då? De kan omöjligt finnas något gott kvar i den rabatten, med tanke på att de står där varje morgon och tuggar.
I dag så var jag ovanligt lugn, bytte objektiv på kameran, gick ut genom altandörren och började fota. Det tog ett tag för dem att upptäcka mig, men inte ens då fick de bråttom. Tyvärr, så glömde jag, liksom i går, att ändra inställning på kameran. Så dessa bilder är tagna med inställning "micro" eller ska det vara "macro"? Men jag tror att ni förstår varför de är odjur i mina ögon!

Smaskens

Oooops! Upptäckta. 

Vi drar innan Grinkärringen börjar gasta på oss!


Som ett litet Ps kan tilläggas att jag bör använda manuell fokus när jag har grejjor  framför objektet som fokus ska ligga på, annars så kan objektet bli lite suddigt!

Kommentarer