Vila

Nu tror jag verkligen att höstvädret har mig i sitt skruvstäd! I morse när jag vaknade, efter en ordentlig natts sömn på hela sju timmar, och det är ganska ovanligt när man arbetar tider som jag ofta gör, så var jag ändå helt slut. Och inte blev det bättre av att jag glömde koka morgonkaffe!
Så när jag kom hem till mina föräldrar för min lååååånga paus, så slängde jag mig i sängen och somnade.
Nu, när pausen snart är slut, jag har ätit lunch och druckit kaffe så känner jag mig faktiskt ganska pigg och redo för eftermiddagsgöromålen. Det blir tomning till Kallhäll, köra till U-V stn, sedan fram och tillbaka till Jakobsberg, som jag sagt förut, inte min favorittur, men det duger!
Tror att jag ska ta med mig kameran, man vet aldrig, färgerna kanske är finare i Jakobsberg än i Märsta/Upplands Väsby!

Kommentarer