En bra dag

Den här dagen blir bara bättre och bättre!

Bra körning och bra bussar, förutom att i ena bussen så stängde radion av när det är ett hållplatsutrop eller om man öppnar bakdörrarna! Jag fattar inte varför radion ska behövas stängas av för ett hållplatsutrop eller att bakdörrarna öppnas. Jag fattar att det stängs av när man öppnar framdörren, för då ska vi ju faktiskt ta hand om våra påstigande passagerare.

När jag tommade tillbaka till depån i Märsta så såg jag faktiskt solen ett kort litet tag, men dock, det var solen!


Efter en härlig promenad med Whoopi, så kommer man hem till mamma och pappa och läser tidningarna på nätet och vad ser man då? Jo, Kimi Räikkönen är tillbaka i F1 cirkusen till nästa år. Nu har Calle och jag på allvar börjat planera semestern 2012!



Kimi Raikkonen (FIN) Kyle Busch Motorsports. NASCAR Camping World Truck Series, Rd7, Charlotte Motor Speedway, USA, 20 May 2011.

Man kan ju bli lycklig för mindre!

Och som tredje grej att toppa dagen med så fick jag en tjänst i morgon! Jag hade inte fått någon, men det är väl någon stackare som blivit sjuk, synd om den, men tur för mig!

Kommentarer