Sista rycket

I bland så kan jag tycka att jag är bra konstig, det spelar ingen roll vad det gäller, men vad jag än gör, så gör jag det alltid allt i sista stund. Så att jag får stressa häcken av mig! Jag tror att det beror på latmasken i mig, men kan inte latmasken fatta att allt blir så mycket lugnare om man bara stökar undan sina uppgifter och sedan är fri?

Nu är det bara några timmar kvar tills jag ska hämta Calle och jag längtar så att det värker och klädkammaren/syrummet är jättefint......men så var det det här med att få ordning på vardagsrummet. Det är inte fullt lika stökigt i vardagsrummet som det var i inlägget här, men det är fortfarande ungefär en miljon prytlar som ska sorteras, hitta hem, vare sig det är till soptippen eller en plats i vårt hem.

Alltså, en snabb frukost, och snabb kommer den bli eftersom jag gjorde klart den i går, och sen är det bara att börja arbeta!

Kommentarer