Lucia

Hade bara hört Lucian tidigare i dag. Först någon förskola/skola som lussade för Kodjo och Jason i glasburen i Göteborg. Sen kom det en kör till, till samma ställe och jag lovar, jag tror aldrig att jag fått sådan gåshud utav något annat Lussetåg i hela mitt liv.
Men det bästa Lussetåget återstod, fast det hade jag ingen aning om. Whoopi och jag satt och tittade på Musikhjälpen när en liten Lucia och en ännu mindre pepparkaksgubbe smög in hos oss och började sjunga! Det var grannarnas barn som Lussade hos alla grannar.


Kommentarer

  1. Men så sött! :)

    Jaaa, fastnar jag med baken i ugnen så ska jag ringa dig. *hahaha*

    Kram/ Anna

    SvaraRadera
  2. Monica, vet inte vad som hänt, men min blogg har försvunnit, jag hittar den inte heller :( Jag installerade google chrome och ändrade till dynamisk, sen försvann den.. Fina lussar :)

    SvaraRadera
  3. Gud vad mysigt!!! Och musikhjälpen är det bästa jag vet!!!

    SvaraRadera
  4. Men hallå så mysigt! jag saknar lite ibland när barnen var små och gjorde mys till oss….fast nu får man önska barnbarn i stället som ska göra det….

    SvaraRadera
  5. Hej Lotta!
    Visst saknar man när barnen var små och lussade för en, men Morgan är snart (3-4) redo att ta över lussandet! Hoppas han får något syskon/kusin snart!
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar