Är det latmasken?

Jag har tränat. På mamma och pappas roddmaskin. Det tog emot så jag vet inte vad! Skittråkigt, det blev bara 2500m ca 14 minuter, sen så gjorde jag förstås situps också, 100 stycken för att vara exakt.
Men ingen intervallträning. Är det latmasken som bitit sig fast i mig efter en alldeles för lugn helg? Hoppas inte. Jag ser i alla fall fram emot onsdag och hoppas att det går bättre att träna då.

Jag har ju faktiskt promenerat i 40 minuter med Whoopi också och det räknas väl som motion? Även fast de första 20 minuterna var i hundtempo, det vill säga, lukta, kissa, lunka vidare, sniffa, bajsa, lunka vidare osv.

På onsdag så ska jag inte bara träna, jag ska även hjälpa min kära syster med lite "möbeltapetsering". Hon ska byta tyg på locket till hennes kökssoffa och på köksstolarna. Det ska bli kul, det var väldigt länge sedan jag tapetserade något.

Kommentarer