Det blidde bara tre....

Jag hade köpt 5 sorters tomater, men utav någon konstig anledning, som för övrigt heter Whoopi, så blev det bara 3 sorters tomater. Och det värsta av allt är att de två sorter som jag tycker är godast, var de hon åt upp!



Vem som helst kan tydligt se att det är 5 olika tomater som jag köpt och hur jag har skrivit upp 5 stycken olika beskrivningar. Men man ser bara frön vid 3 av beskrivningarna. Man ångrar lite att man lärt hunden att uppskatta tomater, eller att man var dum nog att låta dem ligga framme när vovven var ensam hemma!

Kommentarer

  1. Stilton är också galen i tomater :) Smart att samla frön, ska jag nog apa efter

    SvaraRadera
  2. Det är jättebra! Förra året överlät jag det på min mamma, i år så tänkte jag dra upp mina egna tomatplantor!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar