Det går åt rätt håll

Ganska ofta så får jag en tjänst, där jag på eftermiddagen kör mellan Upplands-Väsby och Jakobsberg över Stäketleden. Det har varit mörkt och köigt, men idag så var det annorlunda. Köerna var fortfarande där, men de gick snabbare än vanligt och, och här kommer det häftigaste av allt, himlen var inte kolsvart!
Normalt så gillar jag mörkret, men med den fantastiskt snöfattiga vintern så har mörkret blivit väldigt påtagligt. Jag är glad för snön som kommit och hoppas att den får ligga över Februari månad.

Mörker, blöta och elände
Efter jobbet så åkte Whoopi och jag över till Syster för att fortsätta med att klä om hennes köksmöbler. I dag så var det stolarnas tur. Jag kunde inte hitta tyget och bomullsvadden, så jag satt igång att klä av alla stolar. När Syster kom hem och tyget fram så lyckades jag göra i ordning två av fyra stolar. Nästa vecka så hoppas jag hinna göra de sista två stolarna, då ska ni också få bilder.

Kommentarer