Problem

Jag älskar mina gäss som jag har som header, heter det så tro? Det är min svärmor som målat dem, men hon målade inte bara ett par, hon målade ett helt gäng med olika gäss och jag ville visa er dem också, så jag gjorde ett litet kollage.
Men så ska jag byta ut det gamla till det nya och får bara upp det här;



 Ja, blogger-hjälpsidan är ju inte mycket till hjälp. Vad jag förstått så måste jag hyra mer utrymme för 5 dollar om året på picasa web album. Det är ju inte mycket pengar men jag fattar inte varför, med tanke på att den nya bilden är mindre än den gamla och jag fortfarande kan ladda upp bilder på bloggen. Om kvoten för bildöverföring är överskriden, då borde jag väl inte kunna ladda upp bilder för inläggen, eller?! Kan man kanske rensa bort bilder som man använt i bloggen för väldigt många inlägg sen? Ja, ja, många frågor, få svar.

Här är i alla fall ett smakprov på hur jag har tänkt att den nya headern kunde se ut.


Och här, för att det är så mysigt när våren kryper sig på en, en riktig färgklick.


                                                      

Kommentarer

  1. Den nya hedern är fin! Härlig blomma :)

    SvaraRadera
  2. Tack Lisa, nu gäller det bara att lista ut hur jag får den på plats!

    SvaraRadera
  3. Roligt att få veta att det är din svärmor som målat gässen.

    Vi har alltid tyckt att de varit så fina. Hälsa svärmor det.
    /Anna

    SvaraRadera
  4. Vad kul att ni gillar Gässen. Jag lovar att hälsa svärmor att ni gillar dem!
    //Monzan

    SvaraRadera
  5. Hej! Har precis fått samma problem som du då jag skulle lägga till en gadget i högerkanten.
    Googlade på problemt och hittade din blogg. Hur löste du ditt?
    Funkar det ladda upp bilder i inlägg alltså? Har inte hunnit testa detta ännu.
    MVH Marit (marit.staaf@gmail.com)

    SvaraRadera
  6. Hej! Har precis fått samma problem som du då jag skulle lägga till en gadget i högerkanten.
    Googlade på problemt och hittade din blogg. Hur löste du ditt?
    Funkar det ladda upp bilder i inlägg alltså? Har inte hunnit testa detta ännu.
    MVH Marit (marit.staaf@gmail.com)

    SvaraRadera
  7. Hej Marit

    Jag köpte helt enkelt plats på Picasa web album för 5 $/år. Jag orkade helt enkelt inte engagera mig. Tror att all min grattisplats tog slut p g a förstora, för tunga bilder, men jag är inte helt säker.

    //Monzan

    SvaraRadera

Skicka en kommentar