Bilder på bygget

Tur som små tokar har vi haft i dag. Ingen snö och inget regn, men i mellan åt så har det blåst så kallt att man har varit tvungen att sätta på sig mössa och en jacka.











Jag har nu lämnat Johan Bygg och Calle åt sitt öde. De får fortsätta att bygga själva, för jag ska åka på det sista Bikurs tillfället. I morgon arbetar jag, så jag åker till mamsen och papsen efter kursen. Det ska bli kul att se dem, de var bortresta förra veckan. Jag undrar hur bruna de är.
Calle har lovat att ta lite bilder när taket ligger. Om jag orkar i kväll efter kursen så lägger jag ut de bilderna.
Taket i trappan kommer att bli mycket högre än vad det var tidigare, så nu är det bestämt att det blir en flådig kristallkrona i trappen, det ända stället i huset där vi kan ha en hängande lampa.
Ha det gott!

Kommentarer