Skit, mera skit

Vad skönt det är, när man har haft ryggskott och man plötsligt kan röra ryggen utan att nästan gå i bitar! I dag så fungerar ryggen så bra att jag efter arbetet kunde åka och hämta hem mer hästskit. Jag älskar vänner med hästar, jag älskar hästarna också. De är helt enkelt helt underbara djur. I dag så var det Framtid som kom och var kelsjuk. Och när man inte gav henne den uppmärksamhet som hon pockade på, ja då vände hon helt sonika upp och ner på påsen som jag höll på att fylla med skit. Baaa, bara att börja om. Och samtidigt ge Framtid den uppmärksamhet som hon så gärna ville ha. Atli och Gneisti stod i en egen del av hagen, så jag fick gå till dem, de kunde inte komma till mig. Jag tror att både Atli och Gneisti blev glada av lite snack och godis och klijning.
Mamma och skitmaskinen Atlid förra veckan
Så härligt, nu är det bara vanlig jord som ska köpas hem. Ja, för jag hann också åka förbi Plantaget och köpa krukor så att jag kan plantera om alla växter hemma som behöver lite mer plats. Men någon jord till helgen blir det inte. Det får vänta en vecka eller två.

Kommentarer