Test av funktioner

Nu sitter jag Calle och försöker lära mig alla funktioner på programvaran...Tyvärr så är man inte uppvuxen med all teknik som den yngre generationen , utan man får helt enkelt prova sig fram. Igår så var jag på studentmottagning vilket Monica kommer att skriva om sen , men här kommer en bild på en trevlig prick som man alltid träffar på familjetillställningarna

Är det någon där ute som vet om ett bra bild redigerar program för Ipad , för i Blogsy som detta är redigerat i går det bara att skala bilderna i storlek. (man vill ju ibland piffa till bilderna). I övrigt så verkar programmet ganska lättarbetat.

Kommentarer

  1. Hej Calle, vi känner snubben. EoJ

    SvaraRadera
  2. Åh, så väl jag känner igen mig. Testing, testing. Hm, vad händer om ändrar i den här koden ... ;)

    Lycka till!
    //Linda

    SvaraRadera

Skicka en kommentar