Frisk luft

Vad lite frisk luft kan göra för en! Jag var så trött när jag kom hem i dag så jag sov i en halvtimme och var lika trött efter det, så jag gick ut och arbetade lite i trädgården och sen var det inga problem längre.

 

Medan Calle åkte till svärfar för att hjälpa till med en ventilation, så gick Bästa Syster och jag ned till hamnen. Vi hade tänkt att gå på Restaurang Skärgårn och lyssna på Jack Vreejswik, men eftersom det var fullsatt så stannade vi i hamnen. Och det gick ju lika bra det!

 

Vi köpte kaffe och choklad i kiosken och satt oss på kajen och njöt av den härliga kvällen och Jack, ja honom hörde vi ändå!

 

Det var nog nästan lika mycket folk utanför restaurangen som inne på dess område. Väldigt mycket folk som kommer med båt och ännu mer folk som kommer ifrån hela ön. Det är kul när det händer saker!

Vägen hem var solen på väg ner bakom öarna och det är så fint, så fast man har sett det ungefär 1000 gånger, så stannar man och tar kort. Man kan liksom inte låta bli. Nu är det dags för sängen, så jag säger Go' natt.

 

Kommentarer