Äntligen

Ja, äntligen så fick jag hem Calle. Hur skönt det än har varit att vara ensam hemma, så har jag längtat!
Det är lite typiskt, jag har minst ett dussin fina bilder ifrån resan fram och tillbaka igår, men de ligger i "Paddan" och ifrån den så kan jag inte surfa hemifrån.
Calle är världsmästare på att köpa presenter. I säkert 3, kanske fyra år, har jag tjatat om en "bärplockare", men inte slagit till. Det är ju inte så att de är dyra, men de nya är i plast och plast är så himla plastigt! På loppis hittade Calle denna fina i plåt!

Kommentarer

  1. Varför surfar du inte på din padda via din iPhone ? Inställningar, internetdelning, bocka i den så hittar paddan telefönenes nät :)

    SvaraRadera
  2. På emmaus jag fick vandra
    Och Kalle han handla
    Själv jag där bara något "fått"
    Så jag ville skynda där ifrån brott.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar