Hos mamma & pappa

Jag ska köra buss imorgon och därför är jag hos mamma och pappa. Här har det hänt grejor vill jag lova! Dels så har de arbetat i trädgården, jag återkommer till det, men det har dragit fram en tromb över deras område, trots att det har varit på nyheterna, så har inte jag hört något.

 

Den högra bilden är ifrån mammas & pappas tomt. Deras 35- åriga En, slets upp och föll ner över staketet. Den översta bilden på vänster sida är ifrån en skog och ett precis nysålt hus. Kul att börja med att laga staket och planera om trädgården! Den nedersta bilden är en spa-hörna alldeles vid skogen, taket ligger på sidan om.

I föräldrarnas trädgård blommar det fortfarande ordentligt, men så är mamma bäst på att så blommor på våren!

 

Medan mina Björnbär precis har blommat, så mognar det dagligen hur många som helst här i Märsta!

Den stora förändringen i trädgården, har inneburit extremt hårt arbete för mamma och pappa, men det blev väldigt bra, så de är nog glada för det hårda arbete som de lagt ner. De har gjort riktigt fint runt köksträdgården!

 

Det blev så bra, så jag skulle nästan vilja göra något liknande!

 

Kommentarer