Hinner inte med!

Jag har inte riktigt kommit in i Busseriet ännu, jag hinner inte både arbeta och blogga. Kan inte riktigt förstå hur jag hann med det förut. Och fotografera ska vi inte tala om. Finns verkligen ingen tid över till det. Å andra sidan så hade jag faktiskt kameran med mig ut på promenaden i dag, men vädret var så himla tråkigt och kallt så det var ingen idé att plocka upp den. Fingrarna hade aldrig fungerat och bilderna hade bara varit grådaskiga, kanske hade det synts att det snöade i dag. Inte stora tunga flingor, pyttesmå som inte överlevde när de landade på backen.

I morgon på jobbet sitter jag reserv. Det innebär att antingen så sliter jag som ett litet djur, eller så hinner jag sticka mycket på min sjal. Japp, ännu en sjal. Jag vet inte när jag ska hinna använda den, men nått ska jag ju sticka av alla restgarner. Har inte börjat med strumpor ännu, väntar på att få veta hur stora fötter lille Morgan har. Tänkte att det skulle vara bra att sticka många små strumpor så att jag verkligen lär mig! Eftersom jag slutar redan klockan tolv i morgon, så hinner jag hem och spinna shetlandsullen. Måste se till att bli klar. Snart så kommer min beställning med ny, fin ull. Jag har fått mail om att det är på G! Jag längtar.

Kommentarer