Let the Julstök loose!

Dan före doppare dagen och i morgon kommer min familj. Som tur var, så har vi lite knytis, det betyder att vi inte har fullt upp med matlagande i dag. Lite ska jag göra, men inte som om det skulle bli ett traditionellt stort Julbord, med en som fixade allt. Det taackar jag min familj för!

Det känns som om jag försov mig i morse. Jag kom inte upp för ens klockan 6. Ovanligt sent för att vara jag! Men nu är i alla fall eggen kokta och äggen vässade, bara Pannacottan, potatisen och skinkan kvar att klara av i dag + allt annat, så som sistaminuten shopping, städning och kanske införskaffandet av en Julgran!

Ja, just ja! Fjärde advent har firats in med två goda koppar kaffe, så nu blir det frukost!

 

Kommentarer

  1. Önskar dig en riktigt God Jul! Vad fin den blev spisen, kram Lisa

    SvaraRadera

Skicka en kommentar