Förberedelser

Ojojoj, kära nå'n vad vi har mycket att göra och där i mellan ska man också hinna med att arbeta! Till midsommar får vi ca 9 gäster (för att vara exakt, så är det i kväll de kommer). Till dessa nio gäster ska det handlas och fixas. I tisdags så slet jag med städning av nedervåningen, altan och köksträdgård. Samtidigt passade jag på att ha tvättmaskinen i arbete. Jag hann med nästan allt på min lista, det var egentligen bara husvagnen och gästrummet som inte blev helt klart. Gästrummet är i alla fall tömt på verktyg och det var viktigast, städningen i sig går snabbt!

I går var det arbete igen, det har blivit lite varannan dag jobba nu ett tag. Inte så kul, men det går det med. Medan jag arbetade, så shoppade Calle loss. Nu är det bara lite kvar att handla och det gör vi på ön!

Om jag inte hinner blogga, så vet ni vad det beror på: MIDSOMMARFIRANDE! Så alla som läser;

GLAD MIDSOMMAR på er!

 

Kommentarer

Skicka en kommentar