Mat, mat, förbannade j-a mat, vad god du va'

Usch och fy så jag mår. Fast jag mår nog egentligen bara som jag förtjänar. I dag har vi lagat så fantastiskt god mat och bakat ännu godare bröd, så jag måste erkänna, jag har ätit tills jag började må dåligt! Det var inte i går som jag senast överåt så pass mycket som jag gjort idag, men gott var det!


Sämre mat har man definitivt ätit till en F1-träning och kval. Tyvärr så gick det inte så bra för våra finska favoriter. Ingen utav dem gick till Q3. Men i morgon är det race och då kan allt hända, sedan är det nästan 4 månader tills nästa säsong startar. Och vad tusan ska vi göra på söndagarna fram tills dess?

Vårt lilla värmeexperiment, jag tror att jag ska göra om det i morgon, i ett rum som inte har ett befintligt element, ett rum som faktiskt står helt utkylt. Maddes rum! Så nu får ni vänta ytterligare ett tag på att få en ordentlig utvärdering.

Kommentarer