Åsor, rätta mig om jag har fel

I dag fick Calle och jag ett stort kuvert i brevlådan. Eftersom det var adresserat till oss bägge så öppnade jag kuvertet när jag kom hem.
I kuvertet låg en tidning, "Äkta mat" och en chokladbit. På tidningen så satt en gul postitlapp och ett meddelande med en hälsning ifrån Åsa.


Nu är det ju så att jag känner ett helt gäng Åsor, var av åtminstone två brukar emellanåt titta in på bloggen och således vet om att Calle och jag verkligen gillar matlagning. Alltså två potentiella givare. Men jag tror att jag vet vilken Åsa det är.
Jag tror att det är Åsa Jansson som varit så gullig och skickat en tidning och choklad till oss.  Och om jag nu råkar ha fel, ja då får väl rätt Åsa ta åt sig så himla mycket av vårt TACK!

Varken jag eller Calle har har hunnit läsa tidningen, men jag gör det nog i morgon. Chokladen sparar vi nog till helgen.

Kommentarer

  1. Halloj.... jo visst var det från mig :)
    Hoppas du/ni tycker om tidningen lite mer än vad jag gjorde.
    Och att ni gillar mörk choklad :)
    Vi är på Gotland den här veckan, härligt att se ön vit men jag föredrar lite varmare väder och mer sol :)
    kram kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar