Summering av ledig tisdag

Förutom allt det där som måste hinnas med, så har jag haft en fenomenal dag.
Whoopi och jag gick ut tidigt för att fixa med potatislandet. Tanken var att jag skulle sätta potatis i dag, bara 12 potatisar, som ett litet experiment, men det sket sig då jag insåg att platsen som jag börjat göra iordning var för liten. Så, istället för att sätta potatis började jag bygga ut potatislandet.
I morgon hämtar jag mer skit, så till helgen, eller kanske nästa lediga dag mitt i veckan, så sätter jag mina potäter.
Efter trädgårdsaktiviteten så åkte jag till Berga och världens bästa barn, Malte och Morgan och självklart deras världsabästa mamma, Linnea. Morgan och jag sådde frön.Sedan så gick vi alla fyra ner till en ankdamm.
När vi kom tillbaka hem till dem, så fotograferade Morgan med min kamera och så tittade vi på tv ett tag.




PGA dåligt internet, så är det här de ända bilder ni får se!

Sedan så kom morfar förbi och det var ju inte ett dugg tråkigt tyckte Morgan.
Nu är både Calle och jag slut och ska snart göra oss klara för sängen. I morgon är det arbete igen!

Kommentarer