Hund och bil

I går var jag ledig. Inget konstigt med det. Eftersom jag arbetar helg så är jag ledig någon dag nästan varje vecka. Det konstiga med igår var att jag inte alls kände för att gå ut i växthuset.
DET HAR ALDRIG HÄNT FÖRUT!
Ok, vädret var inte det bästa och det gör ju sitt till för att man inte ska vilja sätta fötterna utanför dörren och sedan så är det ju det här med odlingssäsongen. DEN HÅLLER PÅ ATT TA SLUT och det är riktigt, riktigt tråkigt.
Istället för att spendera en himla massa timmar i och utanför växthuset, så var jag inne. Att bara sitta inne och kolla tv, tvätta och städa är ju ganska så tråkigt så Whoopi hamnade lite i korselden.
Saxar, rakapparater och ett koppel åkte fram och trots alla mina hjälpmedel så ser hon inte bättre ut än så här!


I dag på väg hem ifrån jobbet, som jag utförde i Åkersberga med omkrets och därför körde min bil, (den körs nästan aldrig numera) så uppnådde min bil 20 000mil. Nästan inkörd alltså och den stora frågan är; sälja eller serva?
Jag har bestämt mig för att behålla den och det är utav en himla massa orsaker, bl a så är den ju faktiskt färdigbetald och jag gillar att köra den. Jag får helt enkelt ringa Hasse Bilmek och boka en tid   åt Volvon!




Kommentarer