Kurs: Biodling till nytta och nöje

Första kurstillfället avklarat. Det verkar vara en bra grupp, om vi bara får lära känna varandra lite bättre så kan nog stämningen bli rätt så uppsluppen. Kursledaren, Rolf, en herre i sina bästa år, pensionär någonting, som gärna vill skoja och inte mig emot!

En tjock bok och en massa broschyrer, allt verkar vara pedagogiskt, framför allt häftet; Mitt första sommar som biodlare.



Men Rolf talade om att vi inte kommer arbeta ur boken så ofta, han kommer mest prata och det är precis så som jag vill att kurser ska vara upplagda!

Nästa kurstillfälle är om 2 veckor och då ska Calle ha med sig något bakat!

Kommentarer

  1. Grattis, så kul att det blev av…
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack Lotta! Ja och att jag fick med mig Calle och att han är eld och lågor taggad!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar