Test

I går när vi kom hem, hade Calle en överraskning åt mig. Han hade köpt mig en Padda! En Ipad! LYCKA! Vi satte igång att installera allt som vi trodde att man behövde för att kunna "tuta och köra". Men så skulle jag skriva ett inlägg och jag fick till, som alltid när ingen kan läsa det, en fantastisk text om paddan, studentmottagningen och mitt eminenta lunchsällskap. 

På FB fick jag veta av Lisa att man, för att skriva inlägg bör ladda ned en APP som heter Blogsy. Sagt och gjort, nu gäller det bara att lära sig att förstå det. Jag tror att jag får beställa en privatlektion av Lisa. (Och här skulle jag vilja länka till Lisas blogg, men jag har ingen som helst aning om hur man gör!)

 

I alla fall, till min frukost/lunch så hade jag fantastiskt sällskap av ett gäng småfåglar. De var fantastiskt närgångna och gav sig inte för ens de fått något som de gillade.

Höns gillar tomater, så varför skulle inte småfåglar också göra det? I vilket fall som helst så åt de inte tomat och champinjon var bara så där. Jag slängde först ned lite mozzarella till dem och den åt de av, men den ville jag ha för mig själv, så då slängde jag ned lite färskost med oliver i. Och som de älskade den! Nu hoppas jag att de inte är laktosintoleranta och har ont i sina små magar i dag!

 

 

Kommentarer

  1. Lyllos dej :-) När jag sparat ihop lite pengar (efter bilköp och diverse andra utgifter) ska jag också ha en iPad! ...och då får du lära mej allt du kan im iPad´s :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då hoppas vi att det tar lite tid för dig att spara ihop till en Padda, för det kommer ta ett tag att lära sig alla egenskaper som den har. Men med tanke på alla dina bilder, så tycker jag att du ska ha en. Det är sjukt bra skärm!

      Radera
  2. Ska visa dig det jag kan :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Lisa! Jag har en massa frågor
      //Monzan

      Radera

Skicka en kommentar