Calles bil

Calle har länge längtat efter en bil med automatlåda och en bil som han, om han skulle skjuta något vildsvin, faktiskt får plats att frakta hem vildsvinet i.
I dag har han varit och hämtat sin nya bil. Ny för honom, men fyra år på nacken. I alla fall, en Subaru Legacy. Efter att han hämtat den, så kom han till Märsta och visade den för mig. Jag fick äran att provköra den och jag måste ge Calle lite cred, den var väldigt trevlig att köra. Undrar varför jag inte tog något kort på den?
Kort tog jag på maten som vi åt dit jag körde Calles nya bil. En Indisk restaurang i Märsta rekommenderad av Linnea.


Jag har bara ätit Indiskt en gång tidigare, det var för över 20 år sedan på någon sylta i England. Jag kan inte påstå att jag blev imponerad då, men nu, nu blev jag riktigt imponerad. Vill ni äta god indisk mat, på en restaurang med trevlig personal, ja då tycker jag att ni ska pröva Nondini på södergatan i Märsta!

Kommentarer