Ett år!?!

Var har tiden tagit vägen?
Ett år sedan jag sist gjorde ett inlägg, det var aldrig meningen att det skulle ta sådan tid.

Det är verkligen inte så att det inte funnits saker att berätta, snarare så, att inspirationen att sätta sig ned och skriva har saknats. Det finns ju så mycket annat kul att göra med sin tid.

SAKER SOM HÄNT PÅ GÅSVIK SEDAN SIST!

  • Whoopis hörsel och syn försämrades avsevärt under sommaren 2017.

  • Vandrarhemmet har kommit upp, men är långt ifrån färdigt för drift.
Inte riktigt klart utvändigt här!

  • Två nya grannar har vi fått. 
  • Whoopi opererades för cancer på en juver. Återhämtade sig bra.
  • Jag köpte en vävstol. Nu ska här vävas trasmattor (så fort den är varpad!)
  • Jag fyllde 50. Och fick de mest fantastiska örhängen av Calle!

  • Jag beställde ett växthus. Denna gång så blir det ett tunnelväxthus med dörrar i bägge ändarna.
  • Calle fyllde 53 år och fick en överraskningsfest
  • Sent på kvällen den 25 maj fick Whoopi somna in. Hon fick det allt svårare att vara ifrån mig och när man arbetar heltid så är det omöjligt att ha en hund som kräver så väldigt mycket uppmärksamhet som hon gjorde.

  • Efter allt för lång tid så kom mitt växthus. Ett riktigt plockepin, men när vi är helt klara med det, så kommer det att vara toppen.

  • På grund av punkten ovan, så kommer tomatskörden i år, vara sämre än någonsin. Alla mina, en gång fina tomatplantor, står nu i försmå krukor. 


Kommentarer